УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
1. При отриманні Товару на складі перевізника, від кур’єра
або на складі Інтернет-магазину, Покупець зобов’язаний перевірити зовнішню
цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо пересвідчитися у
належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та
повноті його комплектності.
2. У випадку наявності хоча б одного з перерахованих
недоліків, Покупець має право не приймати Товар та повернути його
Постачальнику. Протягом 1 (одного) після отримання товару дня Покупець зобов’язаний
повідомити менеджера (представника Продавця відповідального за оформлення
замовлення на Товар) про виявлені недоліки та домовитися про заміну Товару.
3. Сторони погодили, що у випадку недотримання
обов’язкових вимог вказаної процедури, визнається отримання Покупцем Товару у
належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень та у повній
комплектності.
4. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного
строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, або
фальсифікації товару, підтвердженої висновком експертизи, Покупець, в порядку
та у строки встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін
умов Договору-оферти, має право за своїм вибором вимагати від Продавця:
- безоплатне усунення недоліків Товару в розумний строк;
- заміни товару на такий же Товар або на аналогічний, з
числа наявних у Продавця.
5. При пред’явленні Покупцем письмової вимоги в сервісний
центр про безоплатне усунення недоліків
Товару, він приймається Інтернет-магазином та проводиться діагностика Товару.
Істотні недоліки усуваються протягом 28 днів з часу звернення Покупця.
6. У випадках заміни неякісного Товару оплата послуг
перевізника здійснюється коштом Продавця.
7. Покупець протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання
Товару належної якості має право обміняти на аналогічний у Продавця, в якого
він був придбаний, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами,
фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за
призначенням. Обмін Товару належної якості провадиться, якщо він не
використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості,
пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом з
проданим товаром. У такому випадку послуги перевізника оплачує Покупець.
8. У будь-якому випадку повернення Товару повинно
відбуватися в оригінальній упаковці, в якій надійшов Товар.