Меню
Ваш кошик

Повернення товару

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

1. При отриманні Товару на складі перевізника, від кур’єра або на складі Інтернет-магазину, Покупець зобов’язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектності.

2. У випадку наявності хоча б одного з перерахованих недоліків, Покупець має право не приймати Товар та повернути його Постачальнику. Протягом 1 (одного) після отримання товару дня Покупець зобов’язаний повідомити менеджера (представника Продавця відповідального за оформлення замовлення на Товар) про виявлені недоліки та домовитися про заміну Товару.

3. Сторони погодили, що у випадку недотримання обов’язкових вимог вказаної процедури, визнається отримання Покупцем Товару у належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень та у повній комплектності.

4. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, або фальсифікації товару, підтвердженої висновком експертизи, Покупець, в порядку та у строки встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін умов Договору-оферти, має право за своїм вибором вимагати від Продавця:

- безоплатне усунення недоліків Товару в розумний строк;

- заміни товару на такий же Товар або на аналогічний, з числа наявних у Продавця.

5. При пред’явленні Покупцем письмової вимоги в сервісний центр про безоплатне усунення  недоліків Товару, він приймається Інтернет-магазином та проводиться діагностика Товару. Істотні недоліки усуваються протягом 28 днів з часу звернення Покупця.

6. У випадках заміни неякісного Товару оплата послуг перевізника здійснюється коштом Продавця.

7. Покупець протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Товару належної якості має право обміняти на аналогічний у Продавця, в якого він був придбаний, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін Товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом з проданим товаром. У такому випадку послуги перевізника оплачує Покупець.

8. У будь-якому випадку повернення Товару повинно відбуватися в оригінальній упаковці, в якій надійшов Товар.